کهکشانی ها
درباره تیم استقلال و بازیکنانش
جمعه 10 آبان 1392برچسب:, :: 19:16 :: نويسنده : کوثر(هستی)

 

[تصویر: 213165_116.jpg]


مجیدی در راپیدوین



 

حضور او در ایران همزمان با بازگشت قلعه‌نویی به استقلال شد. در ابتدای فصل (91-92) قلعه نویی از پذیرش مجیدی امتناع کرد و با ادبیات خودش مجیدی را مورد حمله قرار داد. او در یک بازی که هواداران استقلال نام مجیدی را صدا کردند، آنها را به اهل کوفه تشبیه کرد و به شدت از آنها انتقاد کرد. با این حال مجیدی که به شدت به قلعه‌نویی تاخته بود و با نام مکتب حجازی حواشی‌ای را برای استقلال ایجاد کرده بود به یکباره در اواخر آذر ماه به استقلال پیوست. این درحالی بود که او در هفتم مهر ماه از فوتبال ملی خداحافظی کرده بود و با پیشنهادات زیادی از سایر تیم‌های لیگ برتری روبه رو بود. حضور مجدد او در استقلال واکنش‌های زیادی را از سوی دوست‌داران حجازی به همراه داشت اما با این حال هیچگاه او و قلعه‌نویی در صحبت‌هایشان به چگونگی بازگشتش به استقلال صحبتی نکردند و البته نادیده نباید گرفت که قلعه‌نویی چندبار از مدیریتش درباره آمدن مجیدی به استقلال سخن گفته است.

مجیدی در آن فصل عموما به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت و در نهایت سه گل هم برای این تیم به ثمر رساند. او در نهایت عنوان قهرمانی لیگ را با استقلال کسب کرد و آماده بود تا با این تیم قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم جشن بگیرد که این رویا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و با شکست برابر اف‌سی سئول از بین رفت.



[تصویر: 213166_812.jpg]


دیدار تیم‌های فوتبال نفت و استقلال، آخرین گل مجیدی
 
مجیدی که تا پایان فصل 92-93 با استقلال قرارداد داشت حالا از آبی‌ها خداحافظی کرده و می‌خواهد در کلاس‌های مربیگری فوتبال شرکت کند. او که سال‌ها با شعار «آهای فرهاد مجیدی» در استادیوم مورد تشویق قرار می‌گرفت شاید چند سال بعد سکان هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد. فرهاد مجیدی که با وجود 38 سال سن از بسیاری از مهاجمان لیگ ایران بهتر بازی می‌کرد حالا کفش‌هایش را آویخته و باید دید استقلال برای جانشینی او چه فکری خواهد کرد.

 

 
[تصویر: 213167_234.jpg]




این مهاجم کهنه‌کار آبی‌ها 45 بازی ملی در کارنامه دارد و ده گل هم به ثمر رسانده است. او نخستین بار توسط مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت شد و در سال 75 برابر کویت به میدان رفت. مجیدی هیچگاه در تیم ملی نتوانست قابلیت‌هایش را نشان دهد و در سال 89 با انتشار یک نامه برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرد. او در نامه‌اش با ابراز نگرانی از تکرار تجربه نادیده گرفته شدن جوانان در تیم ملی گفت که نمی‌خواهد جوانان فوتبال ایران مثل خودش پشت خط دیگران بمانند و به آنچه استحقاقش را دارند نرسند.

به جرات مجیدی محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال بوده و افتخار دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال استقلال رکورد اوست که به این زودی‌ها شکسته نمی‌شود. او بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیاست و تنها ایرانی است که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است.

 

 
[تصویر: 213168_542.jpg]



مجیدی در بازی الغرافه و پرسپولیس که در 29 فروردین 91 برگزار شد با نشان دادن عدد چهار به هواداران پرسپولیس سنتی را برای هواداران استقلال ایجاد کرد تا جواب عدد شش پرسپولیسی‌ها را در کری‌ خوانی بدهند؛ عملی که تا سال‌ها در یادها می‌ماند.
جمعه 10 آبان 1392برچسب:, :: 19:16 :: نويسنده : کوثر(هستی)
عد از قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا او بار دیگر به الوصل بازگشت اما در نیم فصل با قراردادی قرضی راهی الاهلی امارات شد. او در آنجا هم درخشش خوبی داشت و 6 گل در آن تیم به ثمر رساند و قهرمانی لیگ امارات را با این تیم هم تجربه کرد.

در سال 85 مجیدی راهی النصر شد و بعد از یک نیم فصل که با افت شدید او همراه بود، بار دیگر راهی الاهلی امارات شد. در پایان فصل، النصری‌ها ترجیح دادند تا قراردادش را فسخ کنند و مجیدی که می‌دید دیگر پیشنهاد خوبی در امارات ندارد، راهی استقلال شد.
[تصویر: 213162_454.jpg]



مجیدی در النصر

 

حضور مجیدی در استقلال همزمان با حضور ناصر حجازی در کسوت سرمربی‌گری استقلال بود. او که به دلیل دیر صادر شدن ITC از هفته پنجم برای استقلال بازی کرد نتوانست کمک چندانی به حجازی کند و گریه‌های تلخ مجیدی در آغوش ناصر حجازی بعد از بازی استقلال – پیکان که منجر به دو هفته سکونشینی حجازی و در نهایت سرمربی شدن فیروز کریمی شد، هرگز از یادها نمی‌رود.

مجیدی در تیم کریمی چندان مورد حمایت نبود و طعم تلخ کلمه "جریمه میلیونی" فیروز کریمی برای فرهاد مجیدی یادآور روزهای تلخ این مهاجم است. با اتمام فصل و بازگشت قلعه‌نویی به استقلال، او این تیم را در رقابت‌های جام حذفی همراهی کرد و از عناصر اصلی استقلال در رسیدن این تیم به فینال جام حذفی بود و در نهایت هم موفق به کسب این جام شد.

در فصل 87-88 مجیدی چندان مورد توجه قلعه‌نویی نبود و عموما به عنوان بازیکن ذخیره یا هافبک تهاجمی از سوی سرمربی استقلال به کار گرفته می‌شد و به همین دلیل گل‌های زیادی را برای آبی‌پوشان به ثمر نرساند. با این حال مجیدی بازیکن موثری در آن تیم محسوب می‌شد و در نهایت توانست با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به پایان برساند.





 
[تصویر: 213164_186.jpg]


 

مجیدی پس از شکست سه بر دو استقلال برابر پیکان در آغوش حجازی می‌گرید


با رفتن قلعه‌نویی از استقلال به دلیل اختلافات شدید با واعظ آشتیانی، صمد مرفاوی برای دومین بار سکان هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت و مجیدی در آن فصل بار دیگر قابلیت‌های فنی‌اش را به خوبی نشان داد. او در شانزده بازی‌ای که در آن تیم کرد، 16 گل به ثمر رساند و نخستین گلش به پرسپولیس را هم در این فصل (88-89) به ثمر رساند. او در هر دو بازی رفت و برگشت به رقیب سنتی آبی‌ها گل زد.

در فصل 89-90 پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد و مجیدی به نظر اکثر هواداران استقلال، در آن تیم بار دیگر احیا شد. او از عناصر اصلی مظلومی شد و در 14 بازی 16 گل به ثمر رساند. او در بازیسازی تیم مظلومی نقش به سزایی داشت و با این تیم نایب قهرمانی لیگ را بدست آورد. او در آن فصل در بازی رفت استقلال و پرسپولیس سومین گل پیاپیش را در داربی 69 به پرسپولیس به ثمر رساند؛ گلی که منجر به اخراج شیث رضایی برای مدتی از پرسپولیس و تبدیل به شعاری خاص برای هواداران آبی علیه رقیب سنتی‌شان شد.

در فصل 90-91 مجیدی که بار دیگر کار زیر نظر مظلومی را تجربه می‌کرد به گلزنی‌هایش ادامه داد و در یک نیم فصل که جمعا ده بار به میدان رفت، 9 گل به ثمر رساند. او در نیم فصل بنا به دلایلی که هنوز هم مشخص نشده استقلال را ترک و راهی الغرافه قطر شد. او مدعی بود که دلش برای فرزندش که در امارات بوده تنگ شده و با وجود اصرار شدید هواداران استقلال ترجیح داد از ایران برود و به این ترتیب برای یک نیم فصل راهی الغرافه قطر شد؛ انتقالی که با انتقاد شدید برخی از هواداران و پیشکسوتان استقلال هم همراه شد. آنها معتقد بودند که اگر واقعا بحث فرزند مجیدی درمیان بوده چرا راهی قطر شده و به امارات نرفته است. او در لیگ قطر سه گل و در لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به ثمر رساند و در نهایت با پایان فصل قطر را به مقصد ایران ترک کرد.
جمعه 10 آبان 1392برچسب:, :: 19:14 :: نويسنده : کوثر(هستی)

به بهانه خداحافظی "7" همیشه محبوب

ایسنا: هفت آبی‌ها درحالی از فوتبال خداحافظی کرد که خاطره او در ذهن هواداران فوتبال به ویژه استقلالی‌ها به جا خواهد ماند. امروز فرهاد مجیدی آخرین روز حضورش در مستطیل سبز را سپری کرد؛ مهاجمی که از نسل طلایی دهه 70 فوتبال ایران بود و با حضوری مداوم در سطح اول فوتبال ایران به محبوبترین بازیکن سال‌های اخیر فوتبال ایران تبدیل شد.
 
[تصویر: 213159_948.jpg]

مجیدی کارش را در فوتبال از تیم جوانان کشاورز آغاز کرد و سپس به بهمن تهران رفت. حضور دو ساله او در بهمن، منجر به حضورش در استقلال تهران در سال 76 شد. فصل نخست حضور مجیدی در استقلال باعث کسب یک عنوان نایب قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران شد. از همانجا بود که رابطه صمیمانه او و ناصر حجازی شکل گرفت و مجیدی هیچگاه علاقه‌اش نسبت به حجازی را کتمان نکرد.

 

[تصویر: 213160_874.jpg]




تیم بهمن با حضور فرهاد مجیدی
او در فصل بعدی رقابت‌ها و در حالی که تنها شش هفته از آغاز لیگ گذشته بود به دلیل محرومیت سنگینی که برایش به خاطر بازی جنجالی استقلال و فجرسپاسی وضع شده بود، در سن 22 سالگی به راپیدوین اتریش رفت.
 
[تصویر: 213161_176.jpg]



حضور دو ساله مجیدی در راپیدوین اتریش با دو گل زده پایان یافت و او بار دیگر به استقلال پیوست. حضور مجدد او در استقلال ( فصل 79-80) چندان به طول نینجامید و بعد از ده بازی او راهی الوصل شد تا دوران طلایی فوتبالش را در آنجا ادامه دهد.
در امارات، مجیدی به یک گلزن قهار تبدیل شد و قابلیت‌های خودش را به خوبی نشان داد. او در پنج و نیم سالی که در این تیم بود 108 گل در مجموع این رقابت‌ها به ثمر رساند. این مهاجم ایرانی در آپریل 2003 بصورت قرضی راهی العین شد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان کنار این تیم حاضر باشد. مجیدی در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان (2002-03) برابر دالیان گلزنی کرد تا تیمش به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان برسد و در آنجا العین موفق شد حریف تایلندی‌اش را ببرد و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. مجیدی تنها بازیکن ایرانی است که توانسته جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ( در فرمت جدید) را بالای سر ببرد.

 

[تصویر: 213163_837.jpg]

 

مجیدی در لباس الوصل
جمعه 10 آبان 1392برچسب:, :: 13:52 :: نويسنده : کوثر(هستی)

فرهاد مجیدی؛هفتی که 10 بود

ورزش > لیگ برتر - دکتر خسرو خرم
 

خودش یک تیم بود.وقتی او بود بقیه در درجه دوم اهمیت بودند.همه چیز تحت الاشعاع اش قرار داشت، از مدیر گرفته تا مربیان و بازیکنان.گویا بعد از ناصر خان هواداران،باشگاه را به نام او زده بودند.هیچوقت در مورد قرارداش،میزان و نحوه پول گرفتنش از استقلال حرفی به میان نیامد. یا بلد بود چگونه پول بگیرد و یا اصلا برایش این موضوع مهم نبود.شما گمانه زنی و چک و چانه زدن همه را با مدیران شنیده بودید به غیر از فرهاد مجیدی!
مدرن بود
مجیدی فوتبالیست مدرنی بود که بازی در لیگ های غیر مدرن را دوست داشت! با اینکه یکی از مدرن ترین فوتبالیست های 20 سال اخیربود و فوتبالش بسیار نزدیک به فوتبالیست های اروپائی ولی بجز مقطع کوتاهی در راپید وین، حضوری بسیار کم رنگ در قاره سبز داشت.او میتوانست یکی از موفق ترین بازیکنان ایرانی در اروپا باشد.ولی نخواست ویا نتوانست با محیط خود را وفق دهد.
سریع بود.با تکنینک بالا.دوندگی در سطح قویترین لیگها و بازیکنان آن،گویا برای او وبراساس توانائیهایش VO2 max را سنجیده بودند.چابک بود و بسیار با هوش.هیچ وقت تسلیم نمی شد.همه چیزش به بوندس لیگا می خورد.خوش تیپ بود و خوش سیما والبته اتوریته و کاریزماتیک.
چرا هفت؟
بازیکنی که همه چیزش به 10 میخورد چرا 7 را انتخاب کرد؟ شاید به خاطر کانتونا که فوتبالش نیز شباهت زیادی به او داشت. 9 کلاسیک هم نبود چون 9 های کلاسیک فقط 18 قدم را می شناختند ولی او همه جای زمین بود شاید در گامی جلوتر یک وین رونی برای آبی پوشان.او یک فرصت طلب به تمام معنی بود.
کنترل حاشیه ها
بازیکنی در سطح فرهاد مجیدی( با آن کیفیت بازی و معروفی و خوش تیپی و پول داری) یا حاشیه خصوصی زیادی نداشته یا توانسته به خوبی آنها را کنترل و مخفی کند.شاید طلاق او از همسرش حاشیه کمی نباشد ولی او این موضوع را نیز احتمالا به خاطر آینده، خوب مدیریت کرد.
تیم ملی و علامت سوال؟
یکی دیگر از مواردی که برای خیلی ها سوال بی جواب است کارنامه فرهاد مجیدی در تیم ملی است.بازیکنی در حد او که تیم و حتی باشگاه استقلال را روی کاکل خود می چرخاند چرا نتوانست در تیم ملی موثر باشد.من زیاد به اخبار و شایعات توجه نمی کنم ولی فکر میکنم ایشان لایق توجه بیشتر از طرف مسئولین و مربیان بود.گویا خودش خوشحال میشد از خط خوردن و بازی نکردنش ویا اصلا دعوت میشد بخاطر خط خوردن.تیم ملی و عدم بازی در لیگ های معتبر اروپائی با توجه به پتانسیل او 2 موردی هستند که احتمالا خود مجیدی در فرصت مناسب در مورد آنها نا گفته های بسیاری دارد.
آینده
از این تاریخ به بعد امیر قلعه نویی سایه سنگین او را بیشتر از هر کسی حس خواهد کرد.همه منتظرند که او وارد دنیای مربیگری شود.پیش شرط های اولیه را دارد:کاریزما و اتوریته،سابقه درخشان در استقلال،محبوب بودن در بین هواداران،روح جنگندگی و مبارزه،سابقه کار با مربیان مختلف و بعضا بزرگ،حمایت عمومی و نه فقط هواداران.تنها باید 1.مشاوران برجسته بگیرد2.تجربه کسب کند.3.خودش را با تمام وجود در اختیار فوتبال و شغل آینده اش مربی گری قرار دهد.4.به غیر از شرکت در دوره ها و کلاسهای آموزشی باید در زما نهای 2 و یا 3 هفته ای در کنار مربیان بزرگ دنیا کار کند.نمی دانم چه سبک فوتبالی را دوست دارد دیکته کند ولی با توجه به پست خودش(مهاجم) و داشتن روحیه جنگندگی باید انتظار یک فوتبال تهاجمی با دوندگی بالا وسرعت مناسب و همچنین دوئل زیاد را داشته باشیم. 5.رسانه ها هم در آینده شغلی او بسیار موثر هستند او دیگر مثل دوران بازیگری نمی تواند از رسانه ها فرار کند و یا آنها را بدون داشتن عوارضی سر کار بذارد. بلکه باید با آنها یک تعامل حرفه ای را برقرار کند.ایران و استقلال منتظر ظهور یک ستاره دیگر در دنیای مربی گری هستند.نور و دوام این ستاره را خود او تعیین میکند.چون به همه چیز فوتبال و نوع ایرانی او آگاه است.آیا فرهاد مجیدی اولین لژیونر در میان مربیان حداقل در خلیج فارس خواهد شد؟


دکتر خسرو خرم پزشک اسبق تیم ملی فوتبال

جمعه 10 آبان 1392برچسب:, :: 13:42 :: نويسنده : کوثر(هستی)

آهای فرهاد مجیدی / پرونده

ورزش > لیگ برتر - فرهاد مجیدی با یک تصمیم ناگهانی، هواداران استقلال را شوکه کرد.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی تازه روابطش با امیر قلعه‌نویی خوب شده بود که ناگهان تصمیم گرفت از استقلال برود. او همیشه در اوج استقلال را ترک کرده؛ چه آن زمان که به راپیدوین رفت، چه زمانی که به الوصل امارات رفت و چه آن زمان که به الغرافه قطر پیوست، همیشه در اوج بود که از استقلال جدا شد. خداحافظی او هم در روزهایی رخ داد که فرهاد اگرچه در اوج فوتبال خودش نبود، اما نسبت به بقیه مهاجمان استقلال شرایط بهتری داشت. او امسال هم مثل دو سال قبل، در نیمه راه استقلال را تنها گذاشت {ایـــنـــجـــا} تا قلعه‌نویی به فکر جذب مهاجم جدیدی بیفتد.

خبر خداحافظی احتمالی فرهاد مجیدی، چند ساعت قبل از بازی استقلال - مس کرمان مطرح شد {ایـــنـــجـــا}. در آن ساعات، این خبر زیاد جدی به نظر نمی‌رسید. چراکه دلیل قانع‌کننده‌ای برای خداحافظی مجیدی وجود نداشت. اما در دقیقه 88 مسابقه با مس، زمانی که مجیدی با نیکبخت تعویض شد، او در حال بیرون آمدن از زمین پیراهنش را درآورد و پس از روبوسی با قلعه‌نویی، چهار گوشه زمین فوتبال را بوسید تا ثابت کند برای خداحافظی از فوتبال، تصمیمی جدی گرفته است {ایـــنـــجـــا}. خداحافظی مجیدی از فوتبال با گریه هواداران او در ورزشگاه آزادی همراه بود {ایـــنـــجـــا}. هواداران استقلال و مجیدی، با کامنت‌هایی که برای خبرآنلاین نوشتند نشان دادند که واقعا از این اتفاق ناراحت هستند {ایـــنـــجـــا}. مجیدی که خیلی کم مصاحبه می‌کند، بعد از خداحافظی‌اش در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن عذرخواهی از هواداران، در پاسخ به این سوال که چرا از فوتبال خداحافظی کرد؟ گفت: «دوست داشتم در اوج از فوتبال خداحافظی کنم

پس از این اتفاق، فتح‌الله‌زاده گفت که تلاش می‌کند برای مجیدی یک بازی خداحافظی آبرومندانه برگزار کند {ایـــنـــجـــا}. افراد مختلف مثل جواد نکونام ، مهدی رحمتی و فرزاد مجیدی هم برای شماره 7 استقلال نامه نوشتند یا پیام صادر کردند. علی فتح‌الله‌زاده هم در مصاحبه‌ای که با خبرآنلاین داشت، گفت که خداحافظی فرهاد را هنوز باور نمی‌کند و این اتفاق، اشک او را درآورده است {ایـــنـــجـــا}. اما در این میان شایعاتی هم در مورد خداحافظی مجیدی مطرح شد. یکی از این شایعات، دوپینگ فرهاد مجیدی بود که منصور پورحیدری در واکنش به این شایعه گفت: «تهمت زدن به فرهاد تاسف‌آور است

پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, :: 15:18 :: نويسنده : کوثر(هستی)

هیچ وقت دوست نداشتم زمان خداحافظی ام را از قبل مشخص کنم. مدتی پیش، به این تصمیم رسیدم که امروز روز خداحافظی از فوتبال است. از فردا همان جایی می ایستم که شما می‌ایستادید. زیر برف، یخ، باران و آفتاب سوزان. اما این بار من باید به شما احترام بگذارم و تشکر کنم، درست همان کاری که شما برای من انجام دادید.

 
تمام خاطره‌ها، خوشی‌ها و لحظه‌های تلخی که در طول سالیان حضور در استقلال داشته‌ام امروز جلوی چشمانم هستند. تلخ ترین خاطره‌ام "4خرداد 1390 " است که روی قلبم حک شده و به هیچ وجه پاک نخواهد شد. روزی که در مراسم تشییع جنازه ناصرخان شرکت کردم و در بهشت زهرا (س) برای همیشه از وی جدا شدم.

 
به من حق دهید که با دشواری از این پیراهن دل بکنم، هر کدام از ستاره‌های آن، مدال‌هایی بودند که همه ما به آن افتخار می‌کردیم. من به بیشتر آرزوهای فوتبالی خود رسیده‌ام و دوست داشتم با قهرمانی در آسیا از فوتبال خداحافظی کنم اما این امر میسر نشد. امیدوارم در آینده به تنها آرزوی دست نیافته ورزشی ام در کنار هواداران عزیز برسم.

 
هواداران عزیز و دوست داشتنی!

 
بازیکنان می‌روند ولی استقلال بزرگ باقی می‌ماند. پیراهنی که سال‌ها نام من بر آن نوشته می‌شد را دوست داشته‌ام و همواره دوست خواهم داشت. پیراهن "آبی" که بر تن بازیکنان بزرگی چون غلامحسین مظلومی و حسن روشن بوده یا همان بازوبندی که مدتها علی جباری، برادران بیانی، امیر قلعه نویی یا جواد زرینچه بر بازوان خود می بستند از جمله خاطرات ماندگارم هستند.

 
تقدیر این بود که در ایران پیراهنی جز پیراهن پرافتخار "آبی" بر تن نکرده و با استقلال از دوران قهرمانی خداحافظی کنم. ازهمه افرادی که این فرصت را برای من فراهم کرده و مرا حمایت نمودند خصوصا "امیر قلعه نویی" قدردانی می نمایم.

 
فرهاد مجیدی امروز به خط آخر سال‌های بازی خود رسیده و وقت آن شده تا پیراهن شماره 7 که میراث بزرگانی چون «مجید نامجو مطلق » است را به بازیکنان تازه نفسی تقدیم کنم که قرار است آینده فوتبال کشور را رقم بزنند.

 
هواداران همیشگی!

 
از فردا دیگر بازیکن استقلال به شمار نمی‌آیم ولی همواره یکی از شما خواهم بود و برای قهرمانی استقلال دعا خواهم کرد. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد.

 
چقدر سخت است پایان بردن این نامه، همین طور نام‌ها مقابل چشمانم رژه می‌رود، از تمام مربیانی که در این سال‌ها برایم زحمت کشیدند، از مدیرعامل محترم باشگاه جناب آقای فتح ا...زاده و دیگر مدیران گذشته، کارشناسان، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات، اهالی رسانه، دوستان، خانواده خصوصا پدر و مادر عزیزم و تک تک آن هوادارانی که در این سال‌ها همراهی‌ام کردند، کمال سپاسگزاری و قدردانی را دارم.

 
در پایان لازم است برای تیم ملی کشورم که با درایت جناب آقای علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال و مربی بزرگش کارلوس کی روش، تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم عزیز به جام جهانی صعود کرد، آرزوی موفقیت نمایم.

 
خدای من شاهد است که در تمام این سال‌های طولانی با تمام توانم بازی کردم و اگر قصوری از من سر زده از همه پوزش می‌طلبم.

 
مجیدی‌ها می‌آیند و می روند، اما آنچه باقی می‌ماند نام "استقلال" است که پشتش به شما هواداران، مثل همیشه گرم خواهد ماند. زنده باد ایران، زنده باد استقلال.

 
برادر کوچک شما

 
فرهاد مجیدی

 

کاپتان تو بزرگترین استوره ای که تا حالا دیدمگریه

پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, :: 15:10 :: نويسنده : کوثر(هستی)
Amir Pourmand (13 of 17)-6.jpg
Amir Pourmand (14 of 17)-6.jpg
Amir Pourmand (15 of 17)-6.jpg
Amir Pourmand (16 of 17)-6.jpg
Amir Pourmand (1 of 18)-6.jpg
Amir Pourmand (2 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (3 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (17 of 17)-6.jpg
Amir Pourmand (5 of 18)-6.jpg
Amir Pourmand (6 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (7 of 18)-6.jpg
Amir Pourmand (8 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (10 of 18)-6.jpg
Amir Pourmand (11 of 18)-6.jpg
Amir Pourmand (12 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (13 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (14 of 18)-6.jpg
Amir Pourmand (15 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (16 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (17 of 18)-6.jpg
Amir Pourmand (9 of 18)-5.jpg
Amir Pourmand (18 of 18)-6.jpg
 
 
تعداد‌ نظرات (0)
پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, :: 15:7 :: نويسنده : کوثر(هستی)

سلام

دو ماه بود که سات باز نمیشد حالا بعد از دو ماه دقیقا روزی که کاپتان فرهاد از فوتبال خدافظی کرد درست شده واقعا به همتون تسلیت میگم که یه فوق ستاره رو از دست دادین امید وارم روزی قرهاد سرمربی استقلال بشه

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 39241
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



من تاجيم-استقلال:تک کد

تک کد

<-BlogTitle->
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ] [ ]
درباره وبلاگ

استقلالو عشق است
نويسندگان
آخرين مطالب
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

جاوا اسكریپت


ورود به چت روم:





کد موس استقلال:تک کد