کهکشانی ها
درباره تیم استقلال و بازیکنانش
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 15:45 :: نويسنده : کوثر(هستی)

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، هفته سی ام لیگ برتر فوتبال امروز در حالی پایان یافت که استقلال برابر نفت تهران با تساوی یک بر یک متوقف شد.

فرزاد حاتمی در دقیقه 16 با یک شوت از درون محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد و رضا نوروزی در دقیقه 63 گل تساوی را برای نفت تهران به ثمر رساند.

استقلال با این تساوی 60 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

نفت تهران نیز 48 امتیازی شد و بدون صعود در جدول، در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند.

پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 9:28 :: نويسنده : کوثر(هستی)

تیم استقلال ایران با برتری دو بر صفر برابر العین امارات گام دوم را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، استقلال ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یک نمایشی هوشمندانه موفق شد تا سه امتیاز با ارزش را برابر العین امارات نصیب خود کند تا طلسم نبردن‌های قلعه‌نویی به همراه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شکسته شود. دو گل استقلال را در این دیدار جی‌لوید ساموئل و فرهاد مجیدی به ترتیب در دقایق 63و 74 به ثمر رساندند.

 

در نیمه نخست این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و هردو تیم با در دستور کار قرار دادن احتیاط تلاش داشتند تا به ارزیابی یکدیگر بپردازند. نخستین فرصت گلزنی را در این دیدار در دقیقه 9 ساموئل از دست داد. این بازیکن با یک پاس بیک زاده را صحب توپ کرد که ارسال این بازیکن بعد از دفع مدافعان العین برابر ساموئل حاضر شد و ضربه بی‌دقت وی با فاصله از بالای دروازه‌ی العین به اوت رفت.

 

در دقیقه 14 عمرعبدالرحمان از تیم العین با یک شوت از پشت محوطه 18 قدم تلاش کرد تا دروازه‌ی استقلال را باز کند که ضربه‌ی او با فاصله از بالای دروازه‌ی استقلال راهی اوت شد.

 

در دقیقه 25 اشتباه فرزاد حاتمی می‌توانست برای استقلال دردسر ساز شود. این اشتباه منجر به ایجاد فرصت گلزنی برای العین شد و اکوکو در کناره‌ی محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

 

در دقیقه 33 پاس آرزه به جباری فرصت خوبی برای او ایجاد کرد که ضربه‌ی کاپیتان استقلال با واکنش خوب دروازه‌بان العین همراه شد و راهی به دروازه نیافت.

 

در ادامه شوت پشت محوطه آساموا جیان در دقیقه 35 می‌توانست خطرساز شود که مهدی رحمتی این توپ را در آغوش گرفت.

 

در دقیقه 36 ویسنته آرزه جایش را به فرهاد مجیدی داد.

 

در دقیقه 41 امیرحسین صادقی با کارت زرد داور بعلت خطای مرتکب شد جریمه شد.

 

در ادامه تلاش دو تیم بی نتیجه ماند و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم آرش برهانی بجای فرزاد حاتمی برای استقلال به میدان آمد.

 

در دقیقه 48 شوت کاپیتان العین می‌توانست خطرساز شود. ضربه‌ی ماتیو‌میرل‌رادوی بشکلی خطرناک به کناره‌ی دروازه‌ی مهدی رحمتی خورد.

 

در دقیقه 56 بازهم دروازه استقلال تهدید شد. آلکس‌جانسون‌براسک از غفلت مدافعان در محوطه جریمه استقلال و در شرایطی تک به تک صاحب توپ شد که ضربه‌ی نچندان خوب اواز کنار تیرک افقی راهی اوت شد.

 

در دقیقه 58 شوت خطرناک فرهاد مجیدی را دروازه‌بان العین به کرنر فرستاد. این شوت بهترین فرصت گلزنی استقلال در این دیدار تا این دقیقه بود.

 

در دقیقه 64 ارسال بسیار‌عالی مجتبی جباری با ضربه سر جی‌لوید‌ ساموئل همراه شد تا این بازیکن استقلال را با یک گل پیش اندازد.

 

در دقیقه 73 پاس خوب سیاوش اکبرپور را فرهاد مجیدی به سمت دروازه العین قطر زد که این ضربه از زیر دستان دروازه‌بان العین به گل دوم استقلال ایران تبدیل شد و حساب کار دو بر صفر به سود استقلال شد.

 

در ادامه العین برای جبران گل‌های خورده پیش کشید و در دقیقه 88 اوکوکو می‌توانست یکی از گل‌های خورده العین را جبران کند ولی واکنش مهدی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

 

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی بی نتیجه ماند تا استقلال با همان دو گل، برتر از میدان خارج شود.


جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 18:15 :: نويسنده : کوثر(هستی)

سلام امروز ساعت 30/5 استقلال با تراختور بازی داشت الانم نیمه اول

1-0 به نفع ما اس اسی ها تموم شد گلم جواد نکونام زد . جواد امروز تو

ترکیب اصلی نبود ولی چون خسرو خان اسیب دید به جاش اومد و همون

اوایل گل زد.

این پیامم واسه داداش آرشم: غصه نخور داداشی به درک! اصلا خوب شد

که اون کارو کردی خیلی حال کردم خیلی باحال زدی لت و پارش کردی ...

اونا فقط از این زبونا می فهمن ! کاش بیشتر می زدیش!!!!!!

هوی ابراهیمی عوضی بار آخرت باشه ترک بازی در میاریا!!!!

بالا خره بازی همون یک هیچ به نفع ما تمومید و دوباره صدر نشین شدیم

شک نکنین که این فصل قهرمانی مال خودمونه

الریان قطر ۳ – ۳ استقلال/ نتیجه بازی رفت چهارشنبه ۹ اسفند
  • نتیجه بازی رفت استقلال و الریان قطر / لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه ۹ اسفند.
  • استقلال ایران با وجود ارائه یک دیدار برتر برابر الریان قطر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه دست نیافت.
  • تلاش استقلال و الریان بعد از نود دقیقه تلاش با تساوی سه بر سه به پایان رسید.
  • در این دیدار استقلال بازی نسبتا برتری برابر میزبانش ارائه داد ولی در نهایت دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.
  • به گزارش ایسنا؛ نیمه نخست این دیدار از همان ابتدا با برتری آبی پوشان همراه بود و سیاوش اکبرپور در همان نخستین دقایق می‌توانست گل نخست استقلال را وارد دروازه الریان کند. با اعلام خطا به سود استقلال در کنار محوطه جریمه الریان، مجتبی جباری این ضربه را به خوبی ارسال کرد که ضربه سر سیاوش اکبرپور با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه‌ی الریان به اوت رفت. یک دقیقه بعد از این اتفاق، آرش برهانی فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه قیچی این بازیکن در شرایطی نامتعادل از کنار دروازه‌ی الریان به اوت رفت
  • در دقیقه ۱۲ این دیدار خسرو حیدری با خطا بر روی مهاجم الریان، یک ضربه کاشته به الریان داد که این ضربه را تاباتا به سمت دروازه استقلال زد که از بالای دروازه به اوت رفت. در ادامه و دقیقه ۱۵ این دیدار، بازهم یک ضربه کاشته به سود الریان گرفته شد که این ضربه را هم تاباتا به شکل خطرناک به دروازه استقلال شلیک کرد که بازهم از کنار دروازه‌ی استقلال این ضربه به اوت رفت.
  • در دقیقه ۲۳ فابیو سزار یک ضربه کاشته را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی از زیر تیرک افقی دروازه به کرنر زد.
  • در دقیقه ۲۷ این دیدار نخستین گل برای استقلال توسط ساموئل به ثمر رسید. در این صحنه پژمان منتظری در یک پاس در عمق مجتبی جباری را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک پاس در عرض ساموئل را صاحب توپ کرد تا ساموئل با یک ضرب خوب دروازه الریان را باز کند.
  • در ادامه در دقیقه ۲۸ این دیدار استقلالی‌ها می‌توانستند اختلاف را به عدد دو برسانند. ضربه سیاوش اکبرپورو مجتبی جباری بصورت پیاپی به تیرک دروازه الریان برخورد کرد تا حساب کار همچنان یک بر صفر ادامه یابد.
  • در دقیقه ۳۴ این دیدار حنیف عمران زاده شوت بازیکن الریان را با دست زد تا یک پنالتی به سود الریان اعلام شود. این ضربه را تاباتا دور از دستان مهدی رحمتی به گل تبدیل کرد تا این بازی یک بر یک مساوی شود.
  • در دقیقه ۴۶ از نیمه نخست آرش برهانی روی پاس خوب ساموئل در شرایط تک به تک توپش را دور از دستان دروازبان الریان به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با برتری دو بر یک استقلال برابر الریان به پایان برسد.
  • با شروع نیمه دوم، اولین فرصت را بازهم تیم استقلال از دست داد. در دقیقه ۵۶ ارسال خطرناک مجتبی جباری را حنیف عمران زاده به گل تبدیل کرد که داور این مسابقه با اعتقاد بر آفساید بودن این صحنه، این گل را نپذیرفت. تصاویر تلویزیونی هم تصمیم داور را در این زمینه تایید می کردند.
  • در دقیقه ۵۸ بازهم تیم الریان بود که توانست به گل برسد. ضربه کاشته تاباتا به سمت دروازه استقلال با برخورد به سر حنیف عمران زاده تبدیل به گل دوم الریان شد تا نتیجه این دیدار بازهم به تساوی برسد.
  • در دقیقه ۶۰ این دیدار سانتر خسرو حیدری را اکبرپور با سر به سمت دروازه الریان زد که با فاصله ای اندک این ضربه به اوت رفت.
  • در دقیقه ۶۱ و ۶۲ دو تعویض برای استقلال انجام شد. فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی به ترتیب به جای اکبرپور و برهانی به میدان آمدند.
  • در دقیقه ۶۵ این دیدار ارسال حمید اسماعیل از جناح چپ استقلال، به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
  • در دقیقه ۶۶ این دیدار، علی حمودی به جای حسن اشجاری برای استقلال به میدان آمد. یک دقیقه بعد از این تعویض مجتبی جباری فرصت بسیار مناسبی برای تیم استقلال را از دست داد. ضربه این بازیکن از حوالی نقطه پنالتی الریان از کنار دروازه به شکلی خطرناک راهی اوت شد.
  • در دقیقه ۷۳ این دیدار کاشته تاباتا می توانست بار دیگر خطرساز شود که این ضربه با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.
  • در دیقه ۸۵ این دیدار بعد از ارسال مجتبی جباری بر روی دروازه ضربه حاتمی توسط مدافعان الریان بلوکه و نصیب فرهاد مجیدی شد که این بازیکن با یک برگردان توپ را به سمت دروازه‌ی الریان شلیک کرد که با برخورد این توپ به دست مدافع الریان یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شد که این ضربه را نکونام به گل سوم استقلال تبدیل کرد.
  • در دقیقه ۸۷ اشتباه عجیب رحمتی فرصت مناسبی برای الریان ایجاد کرد تا این تیم گل سوم را به ثمر برساند.
  • در ادامه الریان دو موقعیت خوب به دست آورد که در یکی از این موقعیت‌ها واکنش خوب رحمتی مانع از فروپاشی استقلال برای بار چهارم شد.
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, :: 20:51 :: نويسنده : کوثر(هستی)

آقا این نامردیه ما چهار تا زدیم آخریو نگرفتن یعنی چی؟  شیطونه

میگه برم همشونو لت و پار کنم  مهم نیست به نظر من که ما چهار

سه بردیم از همین جا هم این بردو به همه ی اس اسی ها تبریک

میگم

جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 18:50 :: نويسنده : کوثر(هستی)

نتیجه بازی استقلال و نفت آبادان پنجشنبه 3 اسفند 91

پنج‌شنبه ۰۳/۱۲/۱۳۹۱ ساعت : ۱۹:۰۰
هفته ۲۷ جام خلیج فارس : استقلال  ۲ –  ۱ نفت آبادان

سید مهدی آنفولانزا گرفت / لاستیک بازی حنیف و فرزاد !

 

 

تیم استقلال از ساعت 16 امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کرد که قرار است بازیکنان این تیم خود را برای مسابقه فردا مقابل صنعت نفت آبادان آماده کند. در تمرین امروز تیم استقلال سید مهدی رحمتی به دلیل آنفلوآنزای شدید غایب بود اما تمامی بازیکنان دیگر در کمپ زنده‌ یاد حجازی حضور داشتند.

* قبل از آغاز تمرین امروز فرهاد مجیدی، حنیف عمران‌زاده، حسن اشجاری و علی حمودی 4 بازیکنی بودند که امروز زودتر از سایرین به کمپ آمده بودند و از همین رو در زمین چمن مصنوعی کمپ در کنار نوجوانان فوتبال بازی کردند. این مسئله باعث شد تا تماشاگران به آن سمت رفته و این مسابقه را تماشا کنند.

* استعفای علی فتح‌الله‌‌زاده باعث شده بود تا بازیکنان استقلال از یکدیگر در این خصوص سؤال پرسیده و آخرین شرایط را جویا می‌شدند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایق کوتاهی با بازیکنان صحبت کرد. وی که با لباس گرمکن در تمرین حاضر شده بود بلافاصله در کنار دیگر بازیکنان پا به توپ شد و در بازی آقا وسط آنها شرکت کرد.

* فرزاد حاتمی و حنیف عمران‌زاده 2 بازیکنی بودند که قبل از تمرین امروز با یکدیگر شوخی می‌کردند آنها لاستیک‌هایی را که روی کاورهای چمن کشیده شده بود به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند.

* مرحله اول تمرین دویدن دور زمین زیر نظر حاج قاسم بود سپس بازیکنان در قالب گروه‌های چند نفره به بازی آقا وسط رو آورده و در نهایت فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز از بازیکنان می‌خواست تا با دقت به یکدیگر پاس بدهند چون همین ضربات در جریان بازی‌های باید اجرا شود.

* تعدادی از بانوان برای گرفتن عکس یادگاری در تمرین امروز حضور داشتند.

*هواداران تیم استقلال در خصوص تاریخ سفر آبی‌پوشان به قطر و همچنین استعفای مدیرعامل این باشگاه سؤالاتی را می‌پرسیدند.

* آخرین بخش تمرین امروز به این صورت انجام شد که جواد نکونام پشت ضربه پنالتی ایستاد و فرزاد حاتمی دروازه‌بان شده بود جالب اینجاست که حاتمی هر چه قدر سعی می‌کرد نمی‌توانست توپ نکونام را بگیرد.

* یکی از نکات جالب تمرین این بود که عمران زاده و حاتمی قبل از شروع تمرین با لاستیکهایی که اطراف کمپ وجود داشت بازی می کردند و صحنه های خنده داری را به وجود آوردند.

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت19 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد


ماجدی:سکوت فتح الله زاده معنای بسیاری دارد

میرشاد ماجدی درباره شایعه استعفا فتح الله زاده از سمت خود اظهار داشت:من از جزییات این بحث اطلاعی ندارم و فقط شنیده ام یکی از اعضا هیات مدیره این موضوع را تکذیب کرده است اما حرف اصلی من درباره مشکلات عدیده باشگاه است که در ماههای گذشته گریبان ما را گرفته است.این مشکلات واقعا امان مدیریت را بریده است و فکر نمی کنم در سالهای گذشته چنین اتفاقاتی سابقه داشته باشد.

وی ادامه داد:از نزدیک از فعالیت های فتح الله زاده خبر دارم و می دانم او چگونه مشتی گری کرده است تا تیم به اینجا برسد.شاید هر فرد دیگری بود حاضر نمی شد تا به این اندازه زیر فشار برود و سلامتی اش را به خاطر بیاندازد.این شکل کار درست نیست.امیدوارم وزارت ورزش و جوانان تا قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا به این وضعیت خاتمه بدهد و بخشی از تعهداتش را عملی کند.

ماجدی تاکید کرد:استقلال در مشکلات مالی غوطه ور است و نمی دانم واقعا مشکل چیست که به باشگاه کمک نمی کنند.فکر می کنم سکوت فتح الله زاده در این روزها معنای زیادی داشته باشد.

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 39238
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



من تاجيم-استقلال:تک کد

تک کد

<-BlogTitle->
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ] [ ]
درباره وبلاگ

استقلالو عشق است
نويسندگان
آخرين مطالب
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

جاوا اسكریپت


ورود به چت روم:





کد موس استقلال:تک کد