کهکشانی ها
درباره تیم استقلال و بازیکنانش
جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 19:17 :: نويسنده : کوثر(هستی)

ایول بابا عجب بازی بود کلی عشق کردم فجر رو گلبارون کردن فرزادو سیاوش و جواد ومجتبی ومهدی و آرش جونم واقعا گل کاشتن کلا همه ی بچه  های تیم ایول دارن مخصوصا امیر خان قلعه نوعی قوربونتون برم تنهایی

 

 

پیروزی پرگل و تثبیت صدرنشینی استقلال در حافظیه/ شکست سنگین جناب سرهنگ مقابل ژنرال!

تیم فوتبال استقلال با پیروزی خارج از خانه مقابل فجر صدرنشینی خود را در شیراز تثبیت کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های فجر سپاسی و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه حافظیه و با حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر برگزار شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که در نیمه اول فجرسپاسی از لحاظ مالکیت نسبت به شاگردان قلعه نویی برتری داشت اما روی حرکت فرزاد حاتمی استقلال موفق به دریافت پنالتی شد که جواد نکونام در دقیقه ۴۰ دروازه حریف را باز کرد. در نیمه دوم آبی پوشان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴۹ توسط فرزاد حاتمی به گل رسیدند. در ادامه سیاوش اکبرپور روی حرکت جباری در دقیقه ۶۴ گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند.  درست ۶ دقیقه بعد فرزاد حاتمی با یک ضربه پای چپ چهارمین گل استقلال و دومین گل خود را در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند.

آرش برهانی در دقیقه ۹۰+۱ گل پنجم آبی پوشان را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به پایان برسد.

استقلال تا قبل از این دیدار ۴۹ امتیاز داشت و سپاسی نیز ۳۳ امتیازی بود و در جایگاه دهم حضور داشت.شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی ۵۲ امتیازی شده و با تفاضل ۲۰+ صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

قضاوت این بازی بر عهده سعید مظفری زاده است.وی به محمد صالح خلیل آزاد از فجر سپاسی کارت زرد نشان داد.

ترکیب فجر سپاسی:

محمد صالح خلیل آزاد، خالد شفیعی ( امید خلیلی ۵۳)، علیرضا جلیلی، سعید قزل گچلی، محمد مهدی نظری (۵۰ محمد رضا حسینی)، محمد آفند، حمید جوکار، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، حسین کاظمی(۷۲ هادی ایمانی) و سندلی بی‌تو

سرمربی: محمود یاوری

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، عباس محمد رضایی ( ۴۶ ساموئل) امیر حسین صادقی، پژمان منتظری،  علی حمودی، مجتبی جباری ( ۷۶ آرش برهانی)، جواد نکونام، عباس محمد‌رضایی،سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی( ۸۴ سید ایمان موسوی).

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 19:1 :: نويسنده : کوثر(هستی)
کاپیتان تیم ملی گفت: «اینطور که من باخبر شدم عقیلی پس از گفتگو با مربیان و هماهنگی با آنها از اردو خارج شده است.»
 
 
 

جام ورزشي؛ جواد نکونام پس از پيروزي شيرين بر لبنان از هواداران و رسانه‌ها که در روزهای اخیر به خوبی از تیم ملی حمایت کردند، تشکر کرد و در خصوص قهر هادی عقیلی از اردوی تیم ملی گفت: «اینطور که من باخبر شدم عقیلی پس از گفت‌وگو با مربیان و هماهنگی با آنها از اردو خارج شده است.»

 


وي در پاسخ به اين سؤال كه "شما از رفتن سید مهدی رحمتی از تیم ملی ناراحت نیستید؟" گفت: نه!

 


نکونام در واکنش به طرح موضوعی از سوی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه "رحمتی گفته شما صحبت‌هایش را برای کی‌روش بد ترجمه کرده‌اید"، گفت: «خیر! تیم مترجم دارد و او چنین حرفی را نزده است!»


هافبک تیم ملی فوتبال درباره احتمال همکاری و تبانی تیم‌های برای راهیابی به جام جهانی گفت: «قطعا تیم‌های عربی هر کاری برای رفتن به جام جهانی انجام می‌دهند. باید تمرکزمان را روی فوتبال خود گذاشته و با آگاهی از اینکه راه سختی پیش رو داریم، بهترین نمایش را داشته باشیم.»

 

یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 14:5 :: نويسنده : کوثر(هستی)
حواشی بازی استقلال و راه آهن؛ تشویق دایی از سوی هواداران استقلال
سرمربی استقلال به پنالتی تیم راه آهن به شدت اعتراض کرد و گفت: «اگر پنالتی درست باشد مربیگری را کنار می‌گذارم.»

 

جام ورزشی؛ هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز بازی علی دایی را تشویق کردند و دایی نیز با دست تکان دادن به ابراز احساسات آن ها پاسخ داد.

 

* امیر قلعه نویی و علی دایی قبل از آغاز بازی به طرف یکدیگر رفتند و با هم خوش و بش کردند.

 

* تمام بازیکنان استقلال قبل از بازی به سمت علی دایی رفتند و با او خوش و بش کردند.

 

* فرزاد آشوبی، پیروز قربانی و علیرضا عباسفرد از تیم راه آهن قبل از بازی به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند.

 

* علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، ستار همدانی به همراه علی امیری و علوی از دیگر مسئولان این باشگاه در جایگاه ویژه حضور داشتند.

 

* مهدی رحمتی در دقایق ابتدایی مسابقه مرتکب یک اشتباه عجیب شد و در حالی که قصد داشت توپ را دفع کند توپ را به علیرضا عباسفرد مهاجم راه آهن تقدیم کرد اما مهاجم راه آهن نتوانست این موقعیت تک به تک را به گل تبدیل کند.

 

* احمد رسولی‌نژاد رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال در جایگاه ویژه حضور دشت.

 

* کمتر از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

* نسبت به ترکیب گذشته استقلال فریدون زندی و هاشم بیک‌زاده نیمکت نشین شده‌ بودند.

 

* بعد از گل تماشاگران استقلال به شدت امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

 

* امیر قلعه‌نویی در دقیقه 36 مسابقه به شدت به پنالتی اعلام شده به سود راه آهن معترض بود و رو به میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال گفت: «اگر این پنالتی درست باشد من مربیگری را کنار می‌گذارم.»

 

* آرش برهانی بعد از گلزنی به سمت حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال رفت و گلش را به او تقدیم کرد و بابازاده را در آغوش گرفت.

 

* شماری از هواداران استقلال به علیرضا فغانی داور مسابقه اعتراض کردند و یکی از هواداران از سوی پلیس دستگیر شد.

 

* سر میثم حسینی و فرزاد آشوبی دو بازیکن استقلال و راه آهن پس از برخورد با یکدیگر شکست. این صحنه‌ای بود که داور پنالتی اعلام کرد.

 

* يكي از نكات مهم و حاشيه‌اي اين ديدار تجمع هواداران استقلال روبه‌روي ورزشگاه و سر دادن شعارهايي عليه سازنده فيلم موهن درباره پيامبر اسلام (ص) بود.

 

* در حالی که کارلوس کی روش در مرخصی به سر می‌برد بارت کابرگ بدن ساز تیم ملی به همراه دن گاسپار دستیار کی روش در ورزشگاه حاضر شدند تا این بازی را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

 

یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 14:2 :: نويسنده : کوثر(هستی)
تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر شاگردان دایی نمایش مطلوبی داشت و توانست برابر این تیم به پیروزی برسد اما در جدول رده‌بندی از جایش تکان نخورد.
آفتاب: تیم فوتبال استقلال که در هفته‌های ابتدایی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته بود نمایش قابل قبولی داشته باشد، در دیدار برابر شاگردان دایی نمایش مطلوبی داشت و توانست برابر این تیم به پیروزی برسد اما در جدول رده‌بندی از جایش تکان نخورد. 

به گزارش مهر، آخرین دیدار از روز دوم هفته هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:45 امروز شنبه بین تیم های استقلال و راه آهن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی با نمایشی بهتر از هفته های قبل برابر تیم علی دایی به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کردند.

در این دیدار که به قضاوت علیرضا فغانی و در حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر برگزار شد، آرش برهانی(9) برای استقلال گل زد تا شاگردان قلعه نویی نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند. این پیروزی در حالی بدست آمد که سیدمهدی رحمتی در دقیقه 36 ضربه پنالتی بهادر عبدی را مهار کرد.

در نیمه دوم شاگردان امیر قلعه نویی بازهم تیم برتر میدان بودند و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 82 میثم بائو که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود با ضربه ای زیبا گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا شاگردان قلعه نویی به یک پیروزی خوب دست پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال که قبل از این 9 امتیازی بود با این پیروزی 12 امتیازی شد اما همچنان در رده دهم و پایین تر از تیم راه آهن باقی ماند. شاگردان علی دایی نیز با 12 امتیاز در رده نهم قرار دارند.
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 13:24 :: نويسنده : کوثر(هستی)
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 13:20 :: نويسنده : کوثر(هستی)

تساوی بدون گل استقلال وپرسپولیس درداربی۷۶

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس برنده نداشت تا آبی پوشان با این مساوی به صدر جدول بازگردند.

نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس   جمعه 6 بهمن 91

 


 

 

 

 

پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 12:4 :: نويسنده : کوثر(هستی)

سلام خیلی وقت بود به وبم سر نزدم فردا داربی هست اشک این قرمزا قرار در بیاد مطمئنم که می بریم ما اون بالایی هارو بردیم اینا که پایین جدولن

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 39234
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



من تاجيم-استقلال:تک کد

تک کد

<-BlogTitle->
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ] [ ]
درباره وبلاگ

استقلالو عشق است
نويسندگان
آخرين مطالب
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

جاوا اسكریپت


ورود به چت روم:





کد موس استقلال:تک کد