کهکشانی ها
درباره تیم استقلال و بازیکنانش
جمعه 10 آبان 1392برچسب:, :: 19:16 :: نويسنده : کوثر(هستی)
عد از قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا او بار دیگر به الوصل بازگشت اما در نیم فصل با قراردادی قرضی راهی الاهلی امارات شد. او در آنجا هم درخشش خوبی داشت و 6 گل در آن تیم به ثمر رساند و قهرمانی لیگ امارات را با این تیم هم تجربه کرد.

در سال 85 مجیدی راهی النصر شد و بعد از یک نیم فصل که با افت شدید او همراه بود، بار دیگر راهی الاهلی امارات شد. در پایان فصل، النصری‌ها ترجیح دادند تا قراردادش را فسخ کنند و مجیدی که می‌دید دیگر پیشنهاد خوبی در امارات ندارد، راهی استقلال شد.
[تصویر: 213162_454.jpg]



مجیدی در النصر

 

حضور مجیدی در استقلال همزمان با حضور ناصر حجازی در کسوت سرمربی‌گری استقلال بود. او که به دلیل دیر صادر شدن ITC از هفته پنجم برای استقلال بازی کرد نتوانست کمک چندانی به حجازی کند و گریه‌های تلخ مجیدی در آغوش ناصر حجازی بعد از بازی استقلال – پیکان که منجر به دو هفته سکونشینی حجازی و در نهایت سرمربی شدن فیروز کریمی شد، هرگز از یادها نمی‌رود.

مجیدی در تیم کریمی چندان مورد حمایت نبود و طعم تلخ کلمه "جریمه میلیونی" فیروز کریمی برای فرهاد مجیدی یادآور روزهای تلخ این مهاجم است. با اتمام فصل و بازگشت قلعه‌نویی به استقلال، او این تیم را در رقابت‌های جام حذفی همراهی کرد و از عناصر اصلی استقلال در رسیدن این تیم به فینال جام حذفی بود و در نهایت هم موفق به کسب این جام شد.

در فصل 87-88 مجیدی چندان مورد توجه قلعه‌نویی نبود و عموما به عنوان بازیکن ذخیره یا هافبک تهاجمی از سوی سرمربی استقلال به کار گرفته می‌شد و به همین دلیل گل‌های زیادی را برای آبی‌پوشان به ثمر نرساند. با این حال مجیدی بازیکن موثری در آن تیم محسوب می‌شد و در نهایت توانست با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به پایان برساند.





 
[تصویر: 213164_186.jpg]


 

مجیدی پس از شکست سه بر دو استقلال برابر پیکان در آغوش حجازی می‌گرید


با رفتن قلعه‌نویی از استقلال به دلیل اختلافات شدید با واعظ آشتیانی، صمد مرفاوی برای دومین بار سکان هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت و مجیدی در آن فصل بار دیگر قابلیت‌های فنی‌اش را به خوبی نشان داد. او در شانزده بازی‌ای که در آن تیم کرد، 16 گل به ثمر رساند و نخستین گلش به پرسپولیس را هم در این فصل (88-89) به ثمر رساند. او در هر دو بازی رفت و برگشت به رقیب سنتی آبی‌ها گل زد.

در فصل 89-90 پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد و مجیدی به نظر اکثر هواداران استقلال، در آن تیم بار دیگر احیا شد. او از عناصر اصلی مظلومی شد و در 14 بازی 16 گل به ثمر رساند. او در بازیسازی تیم مظلومی نقش به سزایی داشت و با این تیم نایب قهرمانی لیگ را بدست آورد. او در آن فصل در بازی رفت استقلال و پرسپولیس سومین گل پیاپیش را در داربی 69 به پرسپولیس به ثمر رساند؛ گلی که منجر به اخراج شیث رضایی برای مدتی از پرسپولیس و تبدیل به شعاری خاص برای هواداران آبی علیه رقیب سنتی‌شان شد.

در فصل 90-91 مجیدی که بار دیگر کار زیر نظر مظلومی را تجربه می‌کرد به گلزنی‌هایش ادامه داد و در یک نیم فصل که جمعا ده بار به میدان رفت، 9 گل به ثمر رساند. او در نیم فصل بنا به دلایلی که هنوز هم مشخص نشده استقلال را ترک و راهی الغرافه قطر شد. او مدعی بود که دلش برای فرزندش که در امارات بوده تنگ شده و با وجود اصرار شدید هواداران استقلال ترجیح داد از ایران برود و به این ترتیب برای یک نیم فصل راهی الغرافه قطر شد؛ انتقالی که با انتقاد شدید برخی از هواداران و پیشکسوتان استقلال هم همراه شد. آنها معتقد بودند که اگر واقعا بحث فرزند مجیدی درمیان بوده چرا راهی قطر شده و به امارات نرفته است. او در لیگ قطر سه گل و در لیگ قهرمانان آسیا چهار گل به ثمر رساند و در نهایت با پایان فصل قطر را به مقصد ایران ترک کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 39236
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



من تاجيم-استقلال:تک کد

تک کد

<-BlogTitle->
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ] [ ]
درباره وبلاگ

استقلالو عشق است
نويسندگان
آخرين مطالب
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

جاوا اسكریپت


ورود به چت روم:





کد موس استقلال:تک کد