-------
کهکشانی ها
درباره تیم استقلال و بازیکنانش
سه شنبه 3 مرداد 1398برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : کوثر(هستی)

به نام خدایی که به اس اسی کمک می کند



نظرات شما عزیزان:

میلیونر!!!
ساعت21:40---4 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز!!
حالتون خوبه؟!
اجازه هست یه چند لجظه؟!!!
سیستم جدید تبلیغات بدون درج بنر و لینک در سایت خود پول درآورید
تبلیغات به صورت پاپ آپ نمایش داده میشود
اگر می خواهید تمامی بازدید شما به پول تبدیل شود در پارس پا عضو شوید
مثلا :
2000 بازدید کننده در روز = 40.000 ریال
در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود
پـــارس پـــا


افشین
ساعت21:39---4 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ خیلی جالبی دارید من چند باری از وبلاگتون بازدید کردم خوشم امد.اگر مایل بودید با سایت من تبادل لینک کنید خوشحال میشم

مهسیما
ساعت13:53---12 بهمن 1391
سلام.منم مثل خودت استقلالی هستم وبلاگ خیلی عالی داری.خوشحال می شم به من هم سر بزنی.اگه دوست داشتی منو لینک کن و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم

sahar
ساعت1:21---12 مهر 1391
سلام عزیزم دلم برات یه زره شده تو را به رخ شقایق ها میکشم و میگویم تا هستی من هست زندگی باید کرد یه زنگی به مت بزن نامرد بای

sahar
ساعت1:20---12 مهر 1391
سلام عزیزم دلم برات یه زره شده تو را به رخ شقایق ها میکشم و میگویم تا هستی من هست زندگی باید کرد یه زنگی به مت بزن نامرد بای

محمد
ساعت20:11---30 شهريور 1391
....♥

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥

..........♥

.........♥

.........♥

..........♥

..............♥

...................♥

..........................♥

...............................♥

............آپــــم................♥

...............آپــــم............♥

..........آپــــم...............♥

.........................♥

.........آپــــم.....♥

.............♥

.....♥

...♥

.♥.............................♥....♥

♥..........آپــــــــم.........♥......... ♥

.♥......................♥................♥

..♥...................♥..................♥

...♥.......... .آپـــــم…….. ......... ♥

.....♥................................♥

........♥.........................♥

...........♥...................♥

..............♥..............♥

..................♥.......♥

.....................♥..♥

.......................♥


mahtab
ساعت12:36---22 شهريور 1391
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

















http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...


persian.girl
ساعت19:30---6 مرداد 1391
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری.خوشحال می شم به منم سر بزنی.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو لینک کن و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم.مرسی

40behesht
ساعت18:01---3 مرداد 1391
به نام خدا
خدا در سوره حمد 2بار میفرماید: "الرحمن الرحیم" و این یعنی خداوند میبخشه و دوست داره..اگه
دوست نداشت تورو نمی آفرید.
خدا دنبال بهانه است که ببخشدت.......مهربونه................
"ای پیامبر،برای قومت بگو که رحمت من بر غضبم سبقت دارد..پس از رحمت من ناامید نشوید
زیرا هیچ گناهی نزد من آنقدر بزرگ نیست که آن را نبخشم"(حدیث قدسی)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 39245
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



من تاجيم-استقلال:تک کد

تک کد

<-BlogTitle->
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ] [ ]
درباره وبلاگ

استقلالو عشق است
نويسندگان
آخرين مطالب
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

جاوا اسكریپت


ورود به چت روم:





کد موس استقلال:تک کد