سلام
کهکشانی ها
درباره تیم استقلال و بازیکنانش
دو شنبه 2 مرداد 1398برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : کوثر(هستی)

سلام سلام سلام همه خوفین؟ببخشید یه کم دیر شروع کردم آخه نتم قطع شده بود دیگه چه خفرا؟

خدا ییش حال کردین ؟ سالی که نکوست از بهارش پیداست برد اولین بازی = برد در لیگ برتر شک نکنین که اس اس این فصل قهرمان میشهبازی بعدیمون چهرشنبست یادتون باشه ساعت دقیقشو به اطلاع شما اس اسی های گل میرسونم بووووووووووووووووووووووووووووس



نظرات شما عزیزان:

mahya
ساعت12:36---24 اسفند 1391
اعتماد به نفستون منو کشتهپس خدا بیامرزتت دوست عزیز

محمدامین
ساعت11:17---5 مرداد 1391
سلام وبلاگ خوب و قشنگی داری ولی هنوز جای کار داره برای رفتن به فیسبوک بدون فیلتر به وبلاگ من بیا و توش عضو شو ممنون www.mas348.tk

مهتاب
ساعت21:46---4 مرداد 1391
سلام هستی جون خوفی؟؟؟؟؟؟؟
چه خبرا چی کارا می کنی؟؟؟؟؟


مهتاب
ساعت20:20---2 مرداد 1391
ببخشید یادم رفت آدرس وبم رو بنویسم اینم آدرس وبم.

مهتاب
ساعت20:15---2 مرداد 1391
سلام هستی جون من مهتاب هستم اگر شد یه سر هم به وب من هم بزن لطفا.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 39228
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



من تاجيم-استقلال:تک کد

تک کد

<-BlogTitle->
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ] [ ]
درباره وبلاگ

استقلالو عشق است
نويسندگان
آخرين مطالب
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

جاوا اسكریپت


ورود به چت روم:





کد موس استقلال:تک کد